2016 m. spalio 13 d., ketvirtadienis

16/10/13

Jo juokas šildė mane, nors ir lauke buvo žemiau nulio, o Jo akių žibėjimas vertė šypsotis. Troškau, labai troškau, jog mūsų žvilgsniai susidurtų, aš nusikvatočiau iš visos širdies, o Jo žalios akys sekundei žybteltų ir susiaurėtų nuo šypsenos. Tuo metu pro akis prabėga ta pati akimirka, vykusi prieš pora metų, kai tokios mintys sukosi ne mano, o Jo galvoje.
Ir kaip nesąžininga žmogaus, kuris myli mane dabar, atžvilgiu.
Egoizmas. Egoistė.
Bet aš bėgsiu paskui meilę. Bėgsiu tol, kol ji sutiks mane priimti. Bėgsiu, kol pajausiu. Kol pajausiu, ką reiškia mylėti.
Net jei tai reikš, kad bėgsiu visą gyvenimą.

//She woke up one morning felt alone in this world 
Despite the love for her, he couldn't keep her from leaving again
She had to do it.//


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą